mandag 17. oktober 2011

Bæsj. Igjen.

Jeg skulle oppdatere Facebook-statusen. "Carina og en baby som får latterkrampe hver gang mammaen brekker seg over bæsjebleiene," skulle det stå. Riktig så festlig, syntes jeg, og var kun et tastetrykk unna publisering. Så kom jeg plutselig på at førhunfikkbaby- Carina hadde lovet seg selv, og andre, å ikke ha babystatuser. Og i hvert fall ikke bæsjebabystatuser.

Men på bloggen er det lov, ikke sant? Hit kommer jo folk, forhåpentligvis, frivillig. Den barrieren har jeg jo allerede brutt.

Dessuten, statistikken viser at "baby" og "bæsj" er de søkeordene som hyppigst fører folk inn hit. Og man må jo gi folket det de vil ha.

1 kommentar:

Valiana sa...

Hehe, ja her må det være lov!

Har også gitt meg selv et løfte om at bæsjebaby ikke skal ut på facebook, men noen andre babyoppdateringer har det nok blitt. Men prøver å begrense det til et minimum :-)